پلیمر ما
ترازوی آزمایشگاهی  با دقت 0.0001 گرم (4 رقم یا 4 صفر)
قیمت: تماس بگیرید

موجود

ترازوی آزمایشگاهی با دقت 0.0001 گرم (4 رقم یا 4 صفر)

ساخت شرکت: وارداتی
قیمت: تماس بگیرید

موجود

ترازوی آزمایشگاهی  با دقت 0.0001 گرم (4 رقم یا 4 صفر)

ترازوی آزمایشگاهی با دقت 0.0001 گرم یا 0.1 میلی گرم (4 رقم)

ساخت ژاپن

 

برای خرید ترازوی آزمایشگاهی 4 رقم (ساخت چین) با قیمت مناسب تر با ما تماس بگیرید. 

 

در بسیاری از تست ها و آزمون های پلیمری نیاز به وزن کردن نمونه ها می باشد که باید توسط یک ترازوی آزمایشگاهی دقیق انجام گیرد. ترازوهای مختلفی با برند های زیادی در بازار وجود دارند که در ظاهر می توانند یک آزمایش را پیش ببرند ولی نکته حائز اهمیت در انتخاب ترازو آزمایشگاهی در صنعت پلیمر، تکرار پذیری و عدم خطای ترازو می باشد. به همین خاطر شرکت پلیمرما اقدام به ارائه یکی از با کیفیت ترین ترازوهای آزمایشگاهی دنیا یعنی برند AND ژاپن کرده است.

 

ترازوی آزمایشگاهی AND

دقت 0.0001 گرم یا 4 رقم اعشار

مواد مورد آزمون توزین، اندازه گیری دانسیته PE, PET و سایر پلاستیک ها
ظرفت توزین 210 گرم
گارانتی 1 سال
خدمات پس از فروش  10 سال
زمان تحویل 1 روز کاری
قابلیت کالیبراسیون دارد (انتخابی)
آموزش کار با دستگاه و استاندارد دارد (انتخابی)
دقت اندازه گیری 0.0001 گرم
تکرار پذیری 0.0001 گرم
برند 

AND ژاپن

محفظه دارد
جنس محفظه تست پلکسی
زمان تثبیت 3.5 ثانیه
قطر لودسل 85 میلیمتر
ابعاد 249*330*328 میلیمتر
دمای کاربری 5-40 درجه
وزن دستگاه 6 کیلوگرم
درب باز شوی محفظه 3 جهته

خرید ترازوی آزمایشگاهی 4 رقم 4 صفر

خرید ترازوی آزمایشگاهی 4 رقم 4 صفر

خرید کیت دانسیته یا کیت اندازه گیری چگالی پلیمرها (کلیک کنید)

در استاندارد های مختلف روش آزمون تست های پلیمری، ترازوهای مختلفی برای مورد نیاز است که مهم ترین فاکتور آن دقت اندازه گیری آن ترازو آزمایشگاهی می باشد. به عنوان مثال در آزمون تعیین دانسیته یا چگالی پلیمرها تقریبا در همه استاندارد های روش آزمون به ترازوی 4 رقم اعشار(4 صفر) یا دقت 0.0001 گرم یا 0.1 میلی گرم نیاز است. 

برند AND سازنده با کیفیت ترین ترازوهای آزمایشگاهی صنعت پلیمر می باشد. در ادامه مشخصات و تصاویر مربوط به ترازوی آزمایشگاهی 4 رقم اعشار یا دقت 0.0001 گرم این شرکت را مشاهده می کنید. همچنین نکته حائز اهمیت این ترازو این است که برای انجام تست دانسیته یا چگالی شما نیاز به نصب فیکسچری به نام کیت دانسیته یا کیت چگالی روی ترازو دارید که این مدل ترازو به راحتی قابلیت نصب این فیکسچر را فراهم می کند. 

همچنین شرکت پلیمرما کیت دانسیته قابل نصب و با اندازه متناسب با مدل ترازوی آزمایشگاهی AND را عرضه و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد. 

 

دانسیته چیست؟

دانسیته یا چگالی یک ماده پارامتری است که جرم واحد حجم آن ماده را نشان می دهد و با تقسیم جرم ماده بر حجم آن به دست آمده و معمولا بر حسب گرم بر سانتیمتر مکعب یا کیلوگرم بر متر مکعب بیان می شود.

 

دانسیته پلاستیک ها با تغییر در درجه بلورینگی (کریستالی)، وجود نرم کننده یا پلاستی سایزر، جذب آب و ... نمونه تغییر می کند. نکته مهم تغییر دانسیته پلیمر با دما می باشد. در مقاله زیر به ببرسی اهمیت چگالی یا دانسیته در پلیمرها و پلاستیک ها، شرح روش و چگونگی تعیین چگالی پلیمر ها  توسط دستگاه تست دانسیته به روش غوطه وری می پردازیم.

اهمیت دانسیته پلاستیک ها در موارد زیر می باشد:

تعیین ماهیت ماده، تحلیل تغییرات فیزیکی نمونه، نشان دادن یکپارچگی نمونه، محاسبات مربوط به استحکام و قیمت محصول

 

استاندارد مرجع روش اندازه گیری تست دانسیته پلیمر: ملی 1-7090 و ISO 1183-1 و ASTM D792

 

تجهیزات مورد نیاز تست چگالی یا دانسیته پلیمرها: ترازو با دقت 0/1 میلی گرم (4 رقم) – ظرف غوطه وری به همراه تکیه گاه ثابت و سیم نازک به قطر حداکثر 0/5 میلیمتر (کیت دانسیته) – دماسنج با دقت 0/1 سانتی گراد

روش آزمون اندازه گیری چگالی به روش غوطه وری:

ابتدا یک تکه از پلاستیک که قصد تعیین چگالی آن را دارید و یا محصول مورد نظر بریده می شود به طوری که جرم آن حداقل 1 گرم باشد. دقت کنید سطح آزمونه پلاستیکی باید صاف و عاری از هرگونه حفره باشد تا هوا در حین آزمون در آزمونه حبس نشده و ایجاد خطا نکند.

آزمونه را در هوا روی ترازوی ذکر شده در حالی که از سیمی با حداکثر قطر 0/5 میلیمتر آویزان است وزن کنید. (MS,A) دقت کنید که ارتفاع سیم در طول آزمون نباید تغییر کند یا خم شود. سیم مسی برای اینکار مناسب می باشد. حال آزمونه و سیم را..... (ادامه مقاله اندازه گیری دانسیته یا چگالی پلیمرها را اینجا بخوانید)

 

برای مطالعه سایر آزمون ها و تست های پلیمرها کلیک کنید.

 

برای آموزش، مشاوره و راه اندازی آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی با ما تماس بگیرید. 

 

از سایر دستگاه ها و تجهیزات آزمون و تست پلیمر در فروشگاه پلیمرما دیدن فرمائید.