پلیمر ما
0  

پلیمرهای جدید شرکت Avient با خاصیت مقاومت بالا در برابر ضدعفونی کننده های مورد مصرف در کرونا Covid-19

پلیمرهای جدید شرکت Avient با خاصیت مقاومت بالا در برابر ضدعفونی کننده های مورد مصرف در کرونا Covid-19

ساخت چند فرمول پلیمر جدید با مقاومت بالا به مواد ضد عفونی در ساخت تجهیزات پزشکی

 

گروه اخبار پلیمر ما:

شركت Avient اعلام كرد كه چند فرمول جدید پلیمر ترموپلاستيك به منظور مقاومت دربرابر مراقبت هاي بهداشتي در انتظار ثبت اختراع می باشد و هم اکنون در بازار تجاری در دسترس می باشد. این مواد از نظر مقاومت شیمیایی در برابر ضد عفونی کننده های قابل اعتماد در بیمارستان ها به منظور از بین بردن ویروس کرونا Covid19 نسبت به سایر پلیمرهای مقاوم در برابر شعله مانند PC/ABS ، PC/PET و کوپلی استرها بهبود یافته اند. درجه های مراقبت های بهداشتی Trilliant ™ HC8910 و HC8920 در پاسخ به پروتکل های ضدعفونی کننده شدید تولید شدند.

با استفاده از آزمون مطابق روش استاندارد ASTM D543 برای ESCR (مقاومت در برابر ترک خوردگی محیطی) ، نتایج در مقابل مواد FR جایگزین خاصیت مکانیکی و زیبایی برتر و جلوگیری از ایجاد ترک پس از قرار گرفتن در معرض ضد عفونی کننده های مراقبت های بهداشتی مانند Virex® Tb ، CaviCide ™ ، Vesphene® IIse و Super Sani-Cloth بررسی شد و نتایج قابل قبولی کسب گردید.

متیو میچل ، مدیر بازاریابی جهانی ، مواد مهندسی تخصصی در Avient ، گفت: ضد عفونی شدید به موادی نیاز دارد که عملکرد مکانیکی و فیزیکی را در برابر آن ها حفظ کنند. با ارائه راه حل های قوی تر، ما به سازمان های مراقبت های بهداشتی امکان می دهیم تجهیزات و وسایل پزشکی با این مواد با دوام بیشتری تولید شده که در برابر حمله شیمیایی مقاومت می کنند و به بیماران بیشتر خدمت می کنند.

سری مواد Trilliant ™ HC8910 و HC8920 بدون BPA ساخته شده و در رنگ های استاندارد یا سفارشی موجود است. این سری جدید به صورت تجاری در سطح جهانی در دسترس هستند

 

منبع: Avient Co

پربازدیدترین مطالب
آخرین مطالب
مثل اینکه کسی دیدگاهی نداشته!!!