پلیمر ما
0  

محصولات جدید شرکت Braskem بر پایه پلی پروپیلن به منظور تولید افزودنی ها

محصولات جدید شرکت Braskem بر پایه پلی پروپیلن به منظور تولید افزودنی ها

 

واحد اخبار "پلیمر ما":

محلول های Braskem ساخته شده از پلی پروپیلن (PP) با توجه به قابلیت بازیافت ، مقاومت در برابر ضربه و پایداری ابعادی مواد اولیه ، که از قابلیت تولید لولاهای با دوام و چگالی کمتری نسبت به سایر پلاستیک ها برخوردار است ، برای ساخت مواد افزودنی جذاب و ایده آل است. PP را برای چاپ سه بعدی به صورت گرانول و الیاف موجود است که هر دو در برزیل تولید می شوند و شکل های پودر از ایالات متحده وارد می شود. این محصولات همچنین می توانند در چاپگرهای سه بعدی صنعتی و رومیزی مورد استفاده قرار گیرند.

 

رشته های PP برای فرآیند پخت لیزر انتخابی

الیاف PP Braskem که در قطرهای 1.75 میلی متر و 2.85 میلی متر وجود دارد ، با در نظر گرفتن کاربر ساخته شده و تعادل بهتری از ویژگی های مکانیکی ، پایداری ابعادی و عملکرد چاپ را ارائه می دهد. پودر پلی پروپیلن که برای فرآیند پخت پودر لیزر (SLS) با استفاده از لیزر برای سنتز پودر پلیمر ساخته شده است ، نتیجه همکاری با شرکت Advanced Laser  یکی از شرکت های تابعه EOS آمریکای شمالی است.

 

این ماده به دلیل عملکرد مکانیکی ، پایداری ابعادی قطعات چاپ شده و میزان بالای استفاده از پودر چاپ باقی مانده در پایان هر چرخه شناخته شده است. در همین حال ، گلوله های PP با همکاری Titan Robotics با تمرکز بر ATLASTM ، یک بستر ابتکاری برای اکستروژن پلت در مقیاس صنعتی ، تولید شدند.

محصولات به شکل الیاف و گرانول برای استفاده مستقیم در پرینترهای سه بعدی را می توان مستقیم از این شرکت تهیه کرد، در حالی که محصولات پودری توسط شرکت  (ALM) در سطح جهان به بازار عرضه می شوند.

تولید بدون ضایعات و زباله

به گفته مدیر این شکت، تولید مواد افزودنی جدید کمک به فرایند عدم تولید ضایعات و زباله می باشد، زیرا شامل ساخت قطعات سه بعدی با اضافه کردن لایه هایی از مواد اولیه خام است که  در فرایند چاپ سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه آزادی بیشتری در طراحی به مشتری خواهد داد و ضایعات تولیدی در روش های شکل دهی سنتی را نخواهد داشت. به خاطر داشته باشید که پلی پروپیلن تولیدی برای این کاربرد مانند اکثر محصولات این کشور می تواند کاملا بازیافت شود و در سایر فرایندهای شکل دهی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

درواقع شرکت Braskem به عنوان بزرگترین تولید کننده ترموپلاستیک ها در قاره آمریکا، دست به تولید پلی پروپیلنی زده است که به صورت الیاف، پدر و گرانول موجود است و قابلیت استفاده در صنعت چاپ سه بدی را دارد.

 

منبع: Braskem Co

پربازدیدترین مطالب
آخرین مطالب
مثل اینکه کسی دیدگاهی نداشته!!!